Subject: FW: 23025 Palupera jaama kergliiklustee ja parkla
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 15:14:02 +0200

From: Erkko Teder | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Monday, March 18, 2024 11:24 AM
To: Kristi Moisto <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: 23025 Palupera jaama kergliiklustee ja parkla

Tere!

Transpordiamet (Tellija)  ja Roadplan OÜ (Töövõtja) on sõlminud projekti
„riigitee nr 23164 Palupera jaama tee km 0,0-0,3 kergliiklustee ja
Palupera raudteejaama kinnistul sõiduautode ja jalgrattaparkla
põhiprojekti koostamine“ 14.07.2023 töövõtulepingu nr 3.2-3/23/1426-1.

12.12.2023 leppisime kokku, et vaatame üle uue projekteerimise ajagraafiku
siis, kui AS Eesti Raudtee on eskiislahenduse kooskõlastanud ning
väljastanud tehnilised tingimused. AS Eesti Raudtee on tänaseks
kooskõlastanud eskiislahenduse ning edastanud tehnilised tingimused
(13.02.2024).

28.02.2024 edastas Transpordiamet seisukoha AS Eesti Raudteele tehniliste
tingimuste nr 13-8/3149-10 kohta. Antud seisukohale saatis AS Eesti
Raudtee vastukirja 13.03.2024.

13.03.2024 toimus koosolek, kus Töövõtja ja Tellija leppisid kokku, et
kergliiklustee asukohta nihutatakse selliselt, et puudub vajadus ümber
projekteerida AS Eesti Raudteele kuuluv elektriõhuliin. Antud koosolekul
lepiti kokku ka, et Töövõtja edastab Transpordiametile korrigeeritud
tähtaja pikendamise taotluse.

Tulenevalt eelnevast edastame korrigeeritud projekteerimistööde graafiku
ja uue lõpptähtaja ettepaneku.

*	Põhiprojekti koostamine, mille alusel koostatakse
liiklusohutusaudit (LOA), võtab aega 21 kalendripäeva. Paralleelselt
LOA-ga alustab Töövõtja projekti kooskõlastamist tehnovõrguvaldajate ning
seotud ametkondadega.
*	Liiklusohutusauditi kestus on ca 14 kalendripäeva.
*	Peale LOA protokolli saabumist vaatab Töövõtja tehtud märkused üle
ning koostab vastused (vajadusel korraldatakse koosolek märkuste
arutamiseks). LOA märkustele vastuste andmine võtab aega 7 kalendripäeva.
*	Transpordiameti poolsete otsuste tegemine võtab aega 14-21
kalendripäeva.
*	LOA märkuste sisse viimine ning lõpliku projektdokumentatsiooni
kokku panemine võtab aega 30 kalendripäeva.
*	Lõpliku põhiprojekti kontroll Transpordiameti poolt võtab aega 14
päeva.
*	Lõpliku põhiprojekti korrigeerimine vastavalt Transpordiameti
viimasele tagasisidele võtab Töövõtjal aega 7 päeva.

Kokku kulub Töövõtja hinnangul alates 15.03.2024 kuni Töö valmimiseni 114
kalendripäeva.

Palume muuta Roadplan OÜ ja Transpordiameti vahelises töövõtulepingu
põhiprojekti esitamise tähtaegasid. Uueks tähtajaks, põhiprojekti
ülevaatamiseks, määrata 16.06.2024 ning lõpliku projekti üleandmise
tähtajaks määrata 07.07.2024.

Väljavõte planeeritud tegevuskavast:

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn

From: Erkko Teder | Roadplan
Sent: Friday, February 23, 2024 1:08 PM
To: 'Kristi Moisto' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Indrek Oden | Roadplan <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: 23025 Palupera jaama kergliiklustee ja parkla

Tere!

Transpordiamet (Tellija)  ja Roadplan OÜ (Töövõtja) on sõlminud projekti
„riigitee nr 23164 Palupera jaama tee km 0,0-0,3 kergliiklustee ja
Palupera raudteejaama kinnistul sõiduautode ja jalgrattaparkla
põhiprojekti koostamine“ 14.07.2023 töövõtulepingu nr

3.2-3/23/1426-1.

12.12.2023 leppisime kokku, et vaatame üle uue projekteerimise ajagraafiku
siis, kui AS Eesti Raudtee on eskiislahenduse kooskõlastanud ning
väljastanud tehnilised tingimused. AS Eesti Raudtee on tänaseks
kooskõlastanud eskiislahenduse ning edastanud tehnilised tingimused
(13.02.2024).

Tulenevalt 12.12.2023 kokku lepitust teeme uue projekteerimistööde
graafiku ja uue lõpptähtaja ettepaneku.

*	Põhiprojekti koostamine, mille alusel koostatakse
liiklusohutusaudit (LOA), võtab aega 30 kalendripäeva. Paralleelselt
LOA-ga alustab Töövõtja projekti kooskõlastamist tehnovõrguvaldajate ning
seotud ametkondadega.
*	Liiklusohutusauditi kestus on ca 14 kalendripäeva.
*	Peale LOA protokolli saabumist vaatab Töövõtja tehtud märkused üle
ning koostab vastused (vajadusel korraldatakse koosolek märkuste
arutamiseks). LOA märkustele vastuste andmine võtab aega 7 kalendripäeva.
*	Transpordiameti poolsete otsuste tegemine võtab aega 14-21
kalendripäeva.
*	LOA märkuste sisse viimine ning lõpliku projektdokumentatsiooni
kokku panemine võtab aega 30 kalendripäeva.
*	Lõpliku põhiprojekti kontroll Transpordiameti poolt võtab aega 14
päeva.
*	Lõpliku põhiprojekti korrigeerimine vastavalt Transpordiameti
viimasele tagasisidele võtab Töövõtjal aega 7 päeva.

Kokku kulub Töövõtja hinnangul alates 23.02.2024 kuni Töö valmimiseni 123
kalendripäeva.

Palume muuta Roadplan OÜ ja Transpordiameti vahelises töövõtulepingu
põhiprojekti esitamise tähtaegasid. Uueks tähtajaks, põhiprojekti
ülevaatamiseks, määrata 04.06.2024 ning lõpliku projekti üleandmise
tähtajaks määrata 25.06.2024.

Väljavõte planeeritud tegevuskavast:

Lugupidamisega

Erkko Teder
Projektijuht

+372 509 2823 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn